Gå till innehåll

Sorry!


Guest FIBSTER

Rekommenderade inlägg

Guest FIBSTER

Ursäkta att man e en sån person som ställer 6 miljoner frågor men jag måste veta allt innan jag vågar mig på att dra igång på riktigt!Min kära far hade saltvattenskar när jag var typ 8år gammal(20år sedan)och den tekniken han hade då skiljer sig mycket jämnfört med idag.Det var typ botten filter och två kraftiga innerfilter!!

Så tyvärr e han inte till mycket hjälp för min del!Så därför vänder jag mig till er "proffsen" inom detta område!

Känns bättre att fråga en akvarist än att fråga en säljare på typ Zoogiganten!

Tycker ni att jag e dryg eller upprepar mina frågor så säg till!!!Är otroligt tacksam för era svar på alla mina frågor!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ta och bjud hem dig själv till någon saltvattensakvariet i närheten (löser de flesta frågor). Erbjud dig att ta med fikabröd så löser så löser det sig nog. Sak samma när du drar igång. Köp vatten LS eller sand så har du en snabb uppstart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest FIBSTER
Ta och bjud hem dig själv till någon saltvattensakvariet i närheten (löser de flesta frågor). Erbjud dig att ta med fikabröd så löser så löser det sig nog. Sak samma när du drar igång. Köp vatten LS eller sand så har du en snabb uppstart.

Man befinner sig kanske PLÖTSLIGT I VINSLÖV...Hehe med ett fikabröd!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...