Postat 8 februari 201312 år En vän var hemma och filmade lite o fick ihop det här.http://youtu.be/6sh-mhxk5Zc
Postat 8 februari 201312 år Hatten av för en av dom bästa akvariefilmerna jag sett på youtube. Och jag tycker musiken passar alldeles utmärkt till denna film.
Postat 8 februari 201312 år Riktigt jäkla snyggt och musiken och tempot samspelade bra med filmen tyckte jag!!// Danne
Postat 8 februari 201312 år Klart musiken passade Man får göra samma sak på alla BRA filmer plocka ur hörapparaterna Skit samma i musiken filmen är helt fantastisk. Mycket genomtänkt
Postat 8 februari 201312 år Författare Kul att ni gillade den, ska hälsa kameramannen. Det finns risk för att det kommer fler lite längre och mer detaljrika.
Postat 9 februari 201312 år Nice! Häftigt med sjöstjärnan. Nästa film får ni gärna hänga på en lite vidare glugg så man får lite känsla för karets storlek.
Postat 9 februari 201312 år Författare Nice! Häftigt med sjöstjärnan. Nästa film får ni gärna hänga på en lite vidare glugg så man får lite känsla för karets storlek.Jodå det ska vi väl till