Ryberg Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Hej. Åker till Kuba på måndag för att bl.a. försöka se valhaj utanför Cienfuegos o. manater i träsket vid grisbukten. Nu till min undran, är det någon som varit på Kuba och vet något bra ställe där det är gott om sjöhäst?Vänligen J. Ryberg Citera
henriksmalinl Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Jag var på Kuba för några veckor sedan!Vet dock inget bra ställe att se sjöhäst på. Men Grisbukten var jättefint att snorkla vid, kan varmt rekomendera det!!Hoppas du får se en valhaj och sjöhästar!Trevlig resa!MVH Henrik Citera
Lasse Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Bilder och tips välkomnas. Kuba är ett av de ställen jag kan tänka mig besöka framgent.MVH Lasse Citera
henriksmalinl Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Bilder och tips välkomnas. Kuba är ett av de ställen jag kan tänka mig besöka framgent.MVH LasseJag har några snorklingsbilder från grisbukten i min tråd om mitt akvarium :-)Med vänlig hälsning, Henrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.