Gandson Postat 21 februari 2013 Författare Dela Postat 21 februari 2013 Jag har ju inte haft den så länge! och ja den har ju sett betydligt bättre ut i mitt kar (finns bild på s1)!! blev så över en natt :S gick ju jäkligt fort Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gandson Postat 21 februari 2013 Författare Dela Postat 21 februari 2013 Jag har ju inte haft den så länge! och ja den har ju sett betydligt bättre ut i mitt kar (finns bild på s1)!! blev så över en natt :S gick ju jäkligt fort tro det eller ej, men den såg betydligt sämre ut i morse, då trodde jag att det va helkört! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Tyvärr har jag ingen jätte erfarenhet av anemoner. Det jag kan bidra med är en länk till en mycket intressant tråd i ämnet.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?14391-Vilken-anemon-ska-jag-skaffa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Hur länge har akvariet varit igång och vad har du för vattenvärden? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gandson Postat 21 februari 2013 Författare Dela Postat 21 februari 2013 akvariet har inte varit igång mer än 3 dagar innan jag slängde i LS, men som sagt så fick jag ju med BTA utan att veta om det!så det blev som det blev :/...jag hade känslan av att min cirkulationspump inte funkade så jättebra och sen jag fixade en annan så har det blivit bättre så jag får väll vänta och se! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gandson Postat 4 april 2013 Författare Dela Postat 4 april 2013 Nu har det gått ett tag och mina BTA har sett fina ut länge och har dubblats i storlek! Men såg häromdagen att min ena ser lite annorlunda ut (se bifogad bild) ser nästan ut som att den ska dela sig? Har inte hållt på med saltvatten mer än några månader så jag har ingen erfarenhet av hur det skulle se ut! Dela gärna med er av era åsikter! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 4 april 2013 Dela Postat 4 april 2013 Antingen har den bara dragit ihop sig lite eller så ska den dela sig. Om den delar sig så kan den göra det på en natt, väldigt fort och utan att det syns efteråt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.