Gå till innehåll

Gilla läget!


MartinForsström

Rekommenderade inlägg

Nu med risk för att göra sig impopulär bland vissa, men jag är i alla fall jätteglad att denna sida finns.

Själv så har jag alldeles nyligen börjat med saltvatten, å det är ju toppen att det finns folk här som man kan fråga när man känner sig osäker om något. Det vore väldigt synd om människor som gärna skulle finnas till här, för oss andra, för frågor och funderingar (och allmänt snack) skulle försvinna från denna sida, för att onödigt tjafs ska förekomma.

Jag har inte varit medlem länge här (och har betalat in för att vara stödjande medlem, bara för att försöka att hjälpa till med att hålla en bra sida igång), å jag är inne här på sidan flera gånger om dagen för att se om jag kan snappa upp ett och annat tips. Jag tillhör nog en utav många som förstår frustrationen hos er som har tröttnat eller håller på att tröttna, men snälla, snälla, stanna kvar här på sidan för oss.

Ändrat av klon
Jag var ju visst redan registrerad som stödjande.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg ner nu!! Tycker det diskuteras mer som om det var en politisk sida man var inne på! Alla som "moddar" på denna sida sköter sig exemplariskt!! Stort tack till er alla!

Tycker alla återgår till att snacka om det vi alla är här för, SALTVATTENSAKVARIUM!! FInns så många som kan så mycket som inte jag har en aning om och är tacksam för att kunna läsa allas tips och goda råd.

Om ni tycker att jag har fel fel får ni gärna skicka PM eller ringa och klaga hos mig, 0768-652211

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Nu vart det ju inte så länge man varit bort liksom man kan inte klara sig utan att läsa här :)

Men jag tycker det har lugnat ner sig nu. TACK all att vi kan samsas och håll i detta nu så det inte blir en massa tramsande.

Tack till alla berörs att ni orkar med oss oavsätt vilken dags form man är i ska man nog tänka till 1 eller 2 ggr innan man gör saker och säger saker.

Nu måste vi fortsätta denna tränd och ha trevligt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...