Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Utöver att det är en bottenlevande bläckfisk som gräver ner sig under sand verkar det inte vara en speciellt studerad art. Står ingenting om den när man söker på den princip.

Postat

Innan du eventuellt beställer så se till att kunna tillgodose dess födobehov samt att dina vattenparametrar är på rätt nivå.

Postat
  • Författare

Det blir ingen beställning av den eller någon annan typ bläckfisk. Fick den info jag behövde hos affären jag handlar. Det kommer aldrig funka i mitt kar. Med vänlig hälsning, J

Postat
Det blir ingen beställning av den eller någon annan typ bläckfisk. Fick den info jag behövde hos affären jag handlar. Det kommer aldrig funka i mitt kar. Med vänlig hälsning, J

Vill du dela med dig av infon?

Postat
  • Författare

Här är den info jag fick.

Vi har under senare år ej importerat bläckfiskar. Ganska hög dödlighet. De sprutar ut bläck i påsen och dör.

Vad jag vet måste de gå ensamma i ett specialakvarium med täckglas, så de ej rymmer. Dessutom äter de upp alla fiskar + krabbor, räkor mm. Måste alltså gå ensamma i akvariet.

Med andra ord det är inget för mig ;)

Postat

Jag frågade min granne angående detta. Han svarade då att Rolle på KF kan bläckfiskar.

Postat
  • Författare
Jag frågade min granne angående detta. Han svarade då att Rolle på KF kan bläckfiskar.

Jag vet inte hur jag ska tolka detta?

Postat
  • Författare

Ja det är Rolle o Lennart jag vänder mig till när jag har frågor. Dom brukar kunna svara på det mesta!

Och även denna gång fick jag svar på dom frågor jag hade.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.