HumAnyt Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Är på jakt efter glasrör eller plaströr som man kan använda i ballingdunkarna, helst skulle jag vilja ha nåt som denna har https://www.fish-street.com/image_show.php?item_id=448&type=super&vc=fb4d803581034df63c1dc0a23a723fa7 Nu har jag bara slangarna ner i dunken och det känns inget vidare. Någon som har nån idé? Dom ska ju passa på slangen med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Det finns hårda pvc rör 4/6mm i grön färg , här nere i Skåne köper man dom i 1m längder. 25-29kr/m Jag har kapat röret snett i botten så att när spetsen på röret når botten så blir det inget stop utan den suger från botten hela tiden..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Kör på samma sätt som Manne, samma gröna rör, funkar klockrent. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fiffe Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Var köper ni? Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Jag tror att de flesta akvariebutiker kan ta hem ifall de säljer andra dimensioner också, men just dessa är köpta på Akvariepiraten i Malmö. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.