kvalle Postat 16 mars 2013 Postat 16 mars 2013 hur vanligt e detta?kan inte minnas att jag sett några bilder på de tidigare men kanske misstar mig, det kanske är fullt normalt? bara en fundering Citera
StoffeSwe Postat 16 mars 2013 Postat 16 mars 2013 Det är normalt, mina har gjort det vid flera tillfällen. Du behöver inte oroa dig. Citera
Chum Postat 16 mars 2013 Postat 16 mars 2013 Samma här. Har också en grön BTA med en kluven polyp/arm... Citera
kvalle Postat 16 mars 2013 Författare Postat 16 mars 2013 Det är normalt, mina har gjort det vid flera tillfällen. Du behöver inte oroa dig.oki..jo det är ju dina ex så du borde veta;)bara att jag aldrig har sett på förut Citera
StoffeSwe Postat 16 mars 2013 Postat 16 mars 2013 oki..jo det är ju dina ex så du borde veta;)bara att jag aldrig har sett på förutHaha, jag måste skaffa bättre koll på vilka som är här och köper grejer, det blir lite pinsamt när jag har så dålig koll.Hoppas de klarade flytten bra Citera
Piraterna Postat 16 mars 2013 Postat 16 mars 2013 jadå helt ok, faller inom normen för normal missbildning. Citera
kvalle Postat 16 mars 2013 Författare Postat 16 mars 2013 Haha, jag måste skaffa bättre koll på vilka som är här och köper grejer, det blir lite pinsamt när jag har så dålig koll.Hoppas de klarade flytten bra jo då..både flytten och sötvattens doppet gick kanon..dock..peppar peppar ta i trä.har jag inte sätt någon mask i min burk,men de hade ramlat av några i transport påsen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.