ted64 Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 Men jag får den ej att funkaNya tag i morrn gitter inte pilla mer idag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Tagit hem appen också men jag kan inte connecta mot GHL:n, någon som vet vilken firmware man måste ha.Jag har 5,12. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Fungerar tydligen endast med profilux 3 eller profilux 3.1N. Jag har profilux 3.1A med lan kort och det ska inte fungera enligt ghl:s support Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Tagit hem appen också men jag kan inte connecta mot GHL:n, någon som vet vilken firmware man måste ha.Jag har 5,12.Skulle gissa du behöver den senaste. Akta dig vid uppdatering om du bestämmer dig att göra det - min kraschade helt (var bökigt att återställa). Säkrast att göra det med rs232 kabel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=52755 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Jag har en Profilux 3eX, någon annan beteckning vet jag inte om den har.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Firmware 5,15 då ska jag uppdatera o försöka igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Skulle gissa du behöver den senaste. Akta dig vid uppdatering om du bestämmer dig att göra det - min kraschade helt (var bökigt att återställa). Säkrast att göra det med rs232 kabel.Jo jag håller med, har uppdaterat flera gånger o det har funkat bra hoppas det gör det denna gång också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Har uppdaterat till Firmware 5,15, men tyvärr så får jag det inte att funka.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Har uppdaterat till Firmware 5,15, men tyvärr så får jag det inte att funka....Tråkigt...har läst en del på ghl:s forum att det strulat för en del. www.aquariumcomputer.com Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 17 mars 2013 Författare Dela Postat 17 mars 2013 Har gett upp, det verkar vara typ varannan som får det o funka, får vänta tills dom har uppdaterat denna vecka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 27 april 2013 Dela Postat 27 april 2013 Nu är Firmware 5,16 uppe igen och efter uppdatering av Firmware så fungerar appen iaf, man kan stoppa starta dom olika kanalerna, öka minska ljuset men man kan inte ändra den fasta inställningen, men det kanske kommer i senare uppdateringar.Men appen fungerar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.