Gå till innehåll

Saltvattensguiden på flickr


Manks

Rekommenderade inlägg

När man är såhär lite på lyset kommer man på toppenideer.

En var att skapa en grupp på flickr för oss på saltvattensguiden, sagt och gjort. Har startat en privat grupp (måste bli inbjuden, men alla kan se bilder men inte diskussioner) på flickr som heter Saltvattensguiden. Om namnet är copyright eller om det är en dålig ide får någon mod gärna säga till så tar jag bort den på flickr och ni kan ta bort den här tråden. Jag tänker i fortsättningen också använda #saltvattensguiden på alla bilder jag postar där från akvariet.

Lite lätt lulliga hälsningar

/Torsten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En idé kan ju vara att ställa frågan till föreningen innan man gör en sån här sak, vare sig det är torsdagskväll eller ej. :) Saltvattensguiden är ju en förening, och med det kommer en del krav, tex att namnet "saltvattensguiden" som Wrang skapade när han körde sidan själv förut, ska vara förknippat med just föreningen och inte lite vad eller vem som helst. Inget ont mot själva idén eller tanken, men som sagt, hade det varit jag hade jag förhört mig med föreningen först.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Precis att ta ett namn utan å fråga först är fel. Det är samma med Facebook sidan saltvattensguiden som inte är driven av en utav Staff för saltvattensguiden.

Jag anser å tycker att namnet ska enbart användas utav de i föreningen för deras verksamhet.

/Christian

"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...