akutmottagning Postat 23 mars 2013 Postat 23 mars 2013 har 2 pocciloporor som båda blir utsatta imellanåt för att vävnad försvinner för att sedan växa ut.har massor med små ormsjösjärnor samt små astrea sjärnor (tror jag) dom delar sig som satan så har massor av singel armar runt krypandes dock pytte små Citera
hansson_1985 Postat 23 mars 2013 Postat 23 mars 2013 Jag har haft samma problem med nån form av sjösjärnor som sitter och äter upp det mjuka på korallen. Nu vet ja inte exakt vad det är för korall jag har. Finns inte med på Reeflex, men nått i stil med Seriatopora caliendrum. Citera
akutmottagning Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 det svåra är att jag inte ser när "det äts" på korallen hur minskar man antalet sjösjärnor? nått djur som äter dessa? Citera
akutmottagning Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 får bli att att hitta en sådan verkar svåra att hitta hos lokala handlare Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.