Gå till innehåll

Något under akvariet?


fotte

Rekommenderade inlägg

Frigolit alt liggunderlag funkar kanon på ett helglas.. Försök hitta 1cm tjock frigolit om du väljer det valet.. Båda dessa alternativ bygger ju lite på höjden av kanten.. Nu verkar du göra ett hemmabygge, så det kanske blir någon list som täcker kanten på underlaget ? , annars köp ett akvarie underlag det bygger typ 2mm o syns inte direkt sen , OM du gör så att kanten syns..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tar ett overkill som att det skulle fungera om jag inte hittar något annat som är till min/plånbokens belåtenhet. Ska kolla om byggvaruhusen har 10mm frigolit hemma men enligt deras hemsidor i området har dom antingen ingenting eller så har dom 30mm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

K-Rauta har frigo skivor i 10,20,30 mm men dom heter inte för frigolit utan jacopor eller nått i den stilen.

Tack hittade när jag sökte på jackopor men det är inget alternativ om dom inte säljer dom styckvis (kanske dom gör i butik visserligen), på hemsidan säljs dom om endast 60/paket Banana man.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...