Patrik87 Postat 30 mars 2013 Dela Postat 30 mars 2013 Min eremitkräfta hittade jag död. Trodde jag? hittade kroppen en bit ifrån skalet. När jag skulle ta upp skalet så började kräftan inne i att röra sig, Så min fråga är om dom "ömsar" en del av kroppen?Jag vet, dålig bild som vanligt :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 30 mars 2013 Dela Postat 30 mars 2013 Min ömsar hela skalet inkl bakersta mjukdelen på en gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik87 Postat 30 mars 2013 Författare Dela Postat 30 mars 2013 Jag misstänkte det, Men då vet jag till hundra procent nu. Tack så mycket salta wille Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 30 mars 2013 Dela Postat 30 mars 2013 Hur gör de när de dör då? Jag hittade en som låg på botten nedanför ett tomt skal, helt säker på att det var hela djuret.Kryper de ur skalet när de ska dö? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.