Postat 27 juni 201312 år Författare Ännu en runda till Lomma och zoogiganten! Blev en ny fisk! Pomacanthus semicirculatusSen var vi hos spindelmannen och köpte lite. Lite gröna knappar!Och en SPS som jag glömt namnet på men någon kanske kan hjälpa mig komma ihåg! Såg även häromdan att mina nosarius hade lagt ägg! Ändrat 27 juni 201312 år av Matte91 glömde skriva fisk namn!
Postat 28 juni 201312 år Den är köpt som en Stylophora pistillata (pink), men jag tycker den är mer lila än rosa...... Lycka till.....
Postat 30 juni 201312 år Författare lite nya bilder!V29 så ska vi ta en runda till clownfisken i Danmark och kolla vad dom har för utbud, och på vägen hem en runda förbi lomma igen.
Postat 5 juli 201312 år Författare Byggt en ram runt karet idag. Blev helnöjd! Bara lite lister som ska dit så man slipper se silikonet!
Postat 5 juli 201312 år Författare Fick bara till en snygg fog på karet och det var på baksidan såklart. Så ska dölja det^^ och imorgon så kommer det besök från Karlstad ikola kommer en runda.
Postat 5 juli 201312 år Ja det är inte lätt alla gånger, speciellt inte med svart silikon men tar man sig lite extra god tid när man maskerar brukar det gå hyffsat.
Postat 5 juli 201312 år Författare Maskerade och höll på bra tyckte jag^^ men som sagt var så är det första gången jag har limmat ett akvarium och jag är väldigt nöjd att det inte läkte en enda droppe:D
Postat 5 juli 201312 år Författare Aa var riktig nervös när jag fyllde det. Ont i magen. Inte roligt att få några hundra liter på golvet.
Postat 5 juli 201312 år Författare Kom på att jag köpte en till pump idag. Polario 10ml! Kommer nog köpa en polario 22ml eller 15 ml med.
Postat 12 juli 201312 år Författare En resa till stig^^ 10 st mirolabrichthys tuka. Och en porslinsnäcka!
Postat 14 augusti 201312 år Grymt snyggt byggt och grymt duktigt att du fick karet tätt på första försöker riktigt snygg layout med
Postat 13 september 201311 år Författare Undrar vem som har roligt? Hållit på i kanske en 15-20 min... Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 29 september 201311 år Går det bra med de nya korallerna ?Det var intressant att se hur olika dina koraller trivdes under led på ena sidansamt lysrör på andra sidan av akvariet.Köp mer led.Tack för guidningen i Kalmar.
Postat 29 september 201311 år Författare Alla trivs bra vill självklart köpa en till led ramp men måste bara samla på mig pengar till den först Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 29 september 201311 år Författare Stor skillnad på samma sort skiva men olika ljus! Ena under ledljus och en under lysrör. Sent from my iPhone using Tapatalk!
Postat 29 september 201311 år Häftigt kar tycker det är lite fränt med 2 olika ljuskällor blir lite som 2 olika biotoper i samma kar
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.