Dimorb Postat 8 juli 2005 Dela Postat 8 juli 2005 Har köpt en filterpåse från Prodac International men kan inte finna på nätet om den kan vara farlig för saltvatten.På sin logga har de saltvatten men det står ingenstans att den är ok.Någon som vet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 8 juli 2005 Dela Postat 8 juli 2005 vad är det bara påsen eller vad är det för matrial till den hur farlig kan den vara ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 8 juli 2005 Författare Dela Postat 8 juli 2005 Det är enbart påsen.Kan inte beskiva materialet men det är inte alls likadant som t.ex. filterpåsar från Seachem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 8 juli 2005 Dela Postat 8 juli 2005 Så länge inte "dragkedjan" ´(om det nu sitter en sådan) är av metall utan av plast, så är det helt OK! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 8 juli 2005 Författare Dela Postat 8 juli 2005 Ok då får jag väl lite på det.Eventuellt så kan Dykaren ta hem en leverans med lite olika "godkända" produkter. Mitt fosfatvärde är någonstans mellan 0.03 - 1.0 så korallerna klara säkert en vecka till.Vitamin, är fortfarande väldigt intresserad av din Pygoplites och kan tänka mig en bra penning för den eller kanske lite byten av något slag.msg mig om du är det minsta intresserad eller i vilket fall som helst då det alltid är trevligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.