Gå till innehåll

DIY LED till ett litet nano ;)


fotte

Rekommenderade inlägg

Haha. Vissa idioter lär sig aldrig ;)

Grattis till det billigaste misstaget du någonsin kommer göra i saltvattensvärlden, räkna med en eller ett par tiopotenser högre på alla kommande misstag :)

Så klart du måste pratat med stig med tanke på din led-placering :)

Hoppas det blir bra när du rättat till det här .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja han gav rådet blå rakt framför vit.sick sack såg jag du hade när du sa det faktiskt :)

Den tanken kom när jag skulle få dit 12 med större mellanrum :)

Ja misstag gjorde jag till bänkbygget till det nya karet både 1 och 2. Fast dom var billigare kostade bara tid :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dåså närmar det sig provtändning minsann. Hur länge behöver kylpasta vara under dioden innan man startar igång? var ingen instruktion med till den jag köpte. Och om jag ska mäta temperaturen ska jag mäta vid dioderna eller i rätskivan? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

förresten nu har jag 4vita4blåa inkopplade, om det nu skulle vara för starkt så blir ju korallerna brända, hur fort bör detta problem uppstå isåfall? och isåfall återhämtar dom sig efter en tid när man sänkt ljuset?

MVH Niclas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt.

Du mäker detta framför allt topparna som brukar brännas av likt tillväxt men vävnaden släpper. Dom repar sig ofta ganska fort om man har lite koll

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...