salta wille Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Nej inte denna gång heller! Trodde faktiskt att eremiten skulle byta snäckskal denna gång, men icke! Citera
Manks Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Eremiterna är helt klart mina favoritdjur. Skulle kunna ha hur många som helst Citera
salta wille Postat 11 april 2013 Författare Postat 11 april 2013 Idag när kom ner till akvarierummet, så såg jag att eremiten hade bytt bo! Kunde den inte ha gjort det när jag hade kameran framme häromdagen?Nåväl nytt hus och det gamla syns bakom. Citera
Manks Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Mina är lite ombytligare. Sen jag skaffade min senaste för 1 vecka sen har han testat 3 olika skal... Citera
salta wille Postat 12 april 2013 Författare Postat 12 april 2013 Nu har eremiten flyttat tillbaka till sitt gamla hus. Det nya dög bara ett dygn! Var det för lätt eller fel på "tapeterna"?Vem vet. Han kanske byter igen om någon dag! Citera
salta wille Postat 24 april 2013 Författare Postat 24 april 2013 Eremiten byter skal var och varannan dag numera! Han byter mellan sitt gamla invanda till ett rymligare och lättare för att efter någon dag byta tillbaka! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.