alexochingencarina Postat 24 augusti 2013 Dela Postat 24 augusti 2013 Hur går det Fredrik? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik85 Postat 24 augusti 2013 Författare Dela Postat 24 augusti 2013 Tjena Alex! Går väll sådär, har blivit lite nytillskott i form utav en dvärgkejsare samt ett par tokbilliga fraggar ifrån akvarieleasing. Men det blev aldrig någon ny möbel eller borrning utav karet, hade varken tid eller motivation när det kom tid kritan. Anemonen och fraggarna jag fick ifrån dig mår bra dock. Din lilla anemon-kopp har jag fått ur karet äntligen, så den kan du få tillbaka vid tillfälle. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 24 augusti 2013 Dela Postat 24 augusti 2013 Din lilla anemon-kopp har jag fått ur karet äntligen, så den kan du få tillbaka vid tillfälle.Jag som tänkte skicka HA på dej:kram:Skaffa lite motivation nu och skit i grodorna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik85 Postat 25 augusti 2013 Författare Dela Postat 25 augusti 2013 Haha. Du är fortfarande välkommen över på en kaffe vid tillfälle så kan du hämta koppvarianten då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joh3 Postat 3 december 2013 Dela Postat 3 december 2013 Hej,Är karet ff igång? Hur tycker du skummaren fungerat? Fixar den att få bort hinnan på ytan?Är själv intresserad av den skummaren och skulle gärna vilja höra vad du tycker./ joh3Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik85 Postat 3 december 2013 Författare Dela Postat 3 december 2013 Tjena! Jorå det är igång och skummaren fungerar bra, men den tar inte bort hinnan på ytan helt. Har den i sump just nu så det stör mig inte så mycket.Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joh3 Postat 4 december 2013 Dela Postat 4 december 2013 Ok, då vet jag. Kanske att föredra att köra på "reefpack" för bra ytavrinning om man tänkt köra utan sump./ joh3Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.