impajimpa Postat 8 maj 2013 Författare Postat 8 maj 2013 Här är det definitivt dags för nya bilder. . Jo det kan man ju tycka Men det står mest och bara puttrar för tillfället Citera
Atlas Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 Jo det kan man ju tycka Men det står mest och bara puttrar för tillfället Det är väl ingen hembrännare du gjort hehe. Skämt o sido så hoppas jag det går bra och på rätt håll.. Citera
impajimpa Postat 8 maj 2013 Författare Postat 8 maj 2013 Det är väl ingen hembrännare du gjort hehe. Skämt o sido så hoppas jag det går bra och på rätt håll..Hehe skulle ju kunna vara en hembrännare. Jo det går framåt. Tänkte lyfta över det mesta från det gamla karet senare ikväll, jag ska bara komma på någon rolig lösning till belysningen. Citera
Heske Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 Ooh, va du också i Lödde idag? Eller är det från Dejong? Riktigt grann den där sjöstjärnan! Citera
impajimpa Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 Jo jag hade vägarna förbi Lödde i f.m Är betydligt snyggare i verkligheten för min kamera tar bara dassiga bilder (kan vara skit bakom spakarna) Citera
Heske Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 Jo jag hade vägarna förbi Lödde i f.m Är betydligt snyggare i verkligheten för min kamera tar bara dassiga bilder (kan vara skit bakom spakarna)Ok, själv va jag där i eftermiddags Då hade dom en kvar, trodde det va det den... För mig blev det bara eremiter denna gången, men jäkligt bra pris på dom!! Citera
impajimpa Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 Ok, själv va jag där i eftermiddags Då hade dom en kvar, trodde det va det den... För mig blev det bara eremiter denna gången, men jäkligt bra pris på dom!!Jag fastnade för den direkt när jag såg dem. Riktigt klar blåa i färgen. Jo det hade inte skadat med fler eremiter så det var dumt man inte passade på när man ändå var där för jag kan hålla med om att det var ett riktigt bra pris. Citera
Heske Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 Jag fastnade för den direkt när jag såg dem. Riktigt klar blåa i färgen. Jo det hade inte skadat med fler eremiter så det var dumt man inte passade på när man ändå var där för jag kan hålla med om att det var ett riktigt bra pris.Har själv spanat på sån ett bra tag men har inte bestämt mig än, finns ju så många roliga Dom kan verkligen rekommenderas, jäkla fart på allihopa direkt dom kom i karet! Mycket mer aktiva än både mina röd och blåbenta eremiter. Citera
impajimpa Postat 22 maj 2013 Författare Postat 22 maj 2013 Tänkte det kunde vara dags för litta fler bilder. Citera
impajimpa Postat 22 maj 2013 Författare Postat 22 maj 2013 Snyggt Jimmy!Tack. Det går sakta men säkert framåt. Citera
atropos Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Nice! Får komma och våldgästa er en dag och se det live! Citera
impajimpa Postat 22 maj 2013 Författare Postat 22 maj 2013 Nice! Får komma och våldgästa er en dag och se det live!Det är bara till att svänga in när du har vägarna förbi så får du även litta kaffe Det är ju en hel del som kommer från dig som har växt till sig bra Citera
impajimpa Postat 22 maj 2013 Författare Postat 22 maj 2013 Man blir lycklig av att se sånna kar:)Tack, är ju nästan så man sitter och rodnar hehe Citera
Heske Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Riktigt snyggt!! Nästan så du får börja fundera på och hosta nästa träff... Citera
impajimpa Postat 22 maj 2013 Författare Postat 22 maj 2013 Wow, tyckte lyset var riktigt fint! Bra jobbat Tack, lite trist bara att jag inte har någon styrning på ljuset men det ska komma i framtiden Citera
impajimpa Postat 22 maj 2013 Författare Postat 22 maj 2013 Riktigt snyggt!! Nästan så du får börja fundera på och hosta nästa träff...Tack, Ja det får vi väl ta och lösa. Citera
Laggeman Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Kör du på Magnus "gamla" belysning också?Den går ju isf att tända i etapper väl? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.