Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 322
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Jo jag funderade länge på att bygga en låda men kom inte fram till något snyggt. Så man tager vad man haver ;)

Rampen ser riktigt bra ut! Smart att bygga in den i den gamla MH rampen :smiley20:
Postat

Grejen med rampen att det var dåtidens wow.. Slimmad snygg stilren.. Nu är det "bara" ett väldigt dyrt skal istället..

Men ett super trevligt projekt för jimpa!

Mvh Manne

Postat
Grejen med rampen att det var dåtidens wow.. Slimmad snygg stilren.. Nu är det "bara" ett väldigt dyrt skal istället..

Men ett super trevligt projekt för jimpa!

Mvh Manne

Ja det är ju inte ett av de billigaste skalen :)

Postat

Tack för igår. Alltid kul att träffa nya salt killar(även tjejer, men dom är ju så få). Riktigt fint kar du har. Häftigt med den höga bänken. Man får karet i ögonhöjd när man står upp. Det är ganska ovanligt. kommer säkert att bli fler besök nu när vi har bekantar på gatan intill dej.

Postat

Tack själv för besöket. Hoppas du inte blev dålig i magen av mitt "rävgift som sambon kallar det" :) och tills nästa gång du har vägarna förbi att du hunnit med att byta vattenpump så jag får se er RIKTIGA bil ;)

Postat

Ja det är ju inte som i moderna bilar där man helst ska va både apa och bläckfisk för att komma åt. Får förmodligen göra det utomhus då grabben fick in en charger 71 för hellackering i torsdags och den står innanför porten i verkstan.

Postat

Här får du ett par bilder på mitt nya projekt. Har hållit på i två och ett halvt år. Får försöka dela ekonomin mellan denna och akvariet. Därför så tar det lång tid i båda fallen när nåt ska köpas eller ändras.post-6211-14468930339863_thumb.jpg Så här ser den ut i dag. Allt renoverat eller utbytt. Varit nerskruvad till sista bult. Nu inredning i rött skinn, blå matta och cab

post-6211-14468930339623_thumb.jpg

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...