Atlas Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 Idag upptäckte jag nått nytt i karet som har krypit fram. Kanske för att jag fått nytt lyse. Det ser ut som en liten anemon.Påminner om min mini haddoni men nästan genomskinlig med gröna små prickar. Den kan ju tydligen förflytta sej eftersom den inte har varit framme innan..Den sitter ganska dumt till men det ser ut som den har en mun i mitten.Har kollat massor på reeflex men hittar inget liknande. Kanske nån som vet.Skickar med en bild.Med vänlig hälsning Nicklas Citera
Laggeman Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 Ser ut som en liten Haddoni, de ska ju kunna dela på sig själva, så inte helt omöjligt.Alternativt skulle det kunna vara en Riccordea av något slag. Citera
Piraterna Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 ser precis ut som min ricordea som hamnade under stenen ett par månader Citera
Atlas Postat 8 maj 2013 Författare Postat 8 maj 2013 Ska bli kul att se vad det blir av den. Kan Ricordea förflytta sej? Citera
Piraterna Postat 10 maj 2013 Postat 10 maj 2013 ja men de kan inte springa iväg som tex bta eller condys utan de kan förlfytta sig en liten bit bara. Däremot kan de släppa och flyta med strömmen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.