impajimpa Postat 24 juni 2013 Postat 24 juni 2013 Trevligt att det går framåt Du får sätta på litta kaffe nån dag så kommer jag förbi och ser på framstegen Citera
impajimpa Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Tackar för besöket idag! Hoppas du var nöjd med hur pumpen fungerade och även att kaffet smakade Citera
cheva Postat 30 juni 2013 Författare Postat 30 juni 2013 ja då vadet söndag kväll hela helgen har gått åt att fixa karethuven vad färdig sågad hålen för fläktarna färdig borrade infesningen till ljus rampen är färdig och testad lokorna på sidorna till skomaren och el skåpet är färdig sågade så vid andra ord en lyckad helg nu sitter man här med en god whisky och beundra ens arbetedet närmarsig skål Citera
soft_jonis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Ja bilder mannen! Utan bevis har inget hänt:) Citera
cheva Postat 1 juli 2013 Författare Postat 1 juli 2013 då har man precis kommit hem det kommer dom närmsta dagarna Citera
cheva Postat 3 juli 2013 Författare Postat 3 juli 2013 kommer har lita mycket nu på jobbet så det blir långa dagar Citera
cheva Postat 20 juli 2013 Författare Postat 20 juli 2013 äntligen listorna färdiga målning på börjat elen på börjat det blir många kontakter och en massa kablar det är tråkigt och trångt men det ska göras Citera
cheva Postat 24 juli 2013 Författare Postat 24 juli 2013 två goda whiskey tråkig fotbolls ny är tre lager färg färdigt åter står tre lager med slippning i mellan snart kan man börja med inredningen i karet -I Citera
cheva Postat 30 juli 2013 Författare Postat 30 juli 2013 sitter här på råå valla camping med en god whiskey vad och besökte tropikariet man fick stilla sin hunger tösabiten tyckte hajarna vad häftiga i kväll blir det att beställa de sista till karet sen har jag det sista på elen och inredningen Citera
impajimpa Postat 20 augusti 2013 Postat 20 augusti 2013 Hur går det här då?Sitter och väntar på bilder Citera
cheva Postat 26 november 2013 Författare Postat 26 november 2013 då vad rev keramiken färdig limmad kommer att fula opp karet kommande dagar testa tekniken efter hand har lita el att dra bilder kommer jag att lägga in men först mos te styrningen till rampen bli klar Citera
cheva Postat 26 november 2013 Författare Postat 26 november 2013 ja jag räknar med att alt står klart slutet på första veckan nästa månad Citera
_Manne_ Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 ja jag räknar med att alt står klart slutet på första veckan nästa månad Vad händer här då ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
impajimpa Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Denny väntar på ett nytt kar då det andra hade en läcka Citera
_Manne_ Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Ok.. Lite trist med läckage..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
cheva Postat 16 januari 2014 Författare Postat 16 januari 2014 vad händer det började med att vi skulle fula upp karet det börja leka rent nytt kar ringa levratören som tur e så går det på garantin mela över ritningarna vart hålen ska borras kommer överens med snabb leverans på 14 dagar börjar plocka ner inredningen i karet lyfter av höljet alt är klart leverera det gamla och ta i mot det nya karet kom inte dom han inte kommer överens igen att vi låter jul och ny år gå över nu i tisdag skulle leveransen koma jippo äntligen kan man fortsatta trodde jag karet kom inte ursäkten var dom vet inte var karet är det har försvunnit jag kan bara säja smilie gubbarna jag sätter ut finns inte så förbanad är man sista budet är att på tisdag i nästa väcka kommer karet så nu på fredag ska vi höras så alt är klart för leverans på tisdag och jag ska inte nämna några namn men detta är en stor grossist inom zoo artiklar vad hade man hjort om detta hade varit till en kund som hade haft fiskar koraler i karet normalt så tar det 14 dagar så har man karet borrat och levorerat och jag kan tala om att vi har handlat av denna grossisten i 3 år aldrig stöt på nåt problem dom har haft kanon leveranser deras egna ord så ska dom komposera mig men vi får väl se på tisdag jag kan bara hopas Citera
impajimpa Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Hoppas det går bra på Tisdag så vi snart kan se ditt kar igång. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.