Postat 21 januari 201411 år Författare karet har kommit börjar limma boxen i dag i morgon revet tank genom föringarna
Postat 21 januari 201411 år Hoppas det går vägen denna gång då Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 22 januari 201411 år Författare då var 3 de bak grunden på gavlarna färdig limmade morgondagens arbete sätta karet på plats limma rev keramik på bak rutan montera överinings kammarnapå plats för hopnings vis hinna koppla rören
Postat 22 januari 201411 år Håller tummarna nu, hoppas allt går väl, man älska å kolla bilder å läsa hur andra tänker,, blir kul å se bilder
Postat 22 januari 201411 år Författare jag tackar jag räknar med att ha vatten i där nästa veka sen ska alt trimmas in jag har tid nu går hemma till den 14.02.03 det är bara elen fram till karet jag får lägga provisoriskt ska byta el centralen samtidigt drar jag 2 st nya ledningar till karet och det blir inte före slutet på nästa månad
Postat 22 januari 201411 år Författare englligen karet på plats tak gabe ny är det i väg till Malmö och se en bra match Redhawks mot mora
Postat 9 mars 201411 år Författare ja då har man fylat upp 80% av karet fortseter att kopla in elen nya säkrings skåpet är på plats en ny matarlening 10 ampär är dragen tillkaret renoveringen av köket är klart hus friden är lungn den nya data styrningen till rampen är på ge att bli klar men det är bara en sak jag retar mig på dagarna räker inte till man jåbar för myketni får ursekta min stavning
Postat 9 mars 201411 år Kul att du äntligen får salt i karet tillslut.. Tagit sin tid milt sagt.. Återigen Roligt!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 1 april 201411 år Författare då var all el klar nu är det bara displayen man väntar på till rapen så man kan fortsätta på rampen jag glömde skriva i kväll är det ishockey Malmö mot Rögle må bäste man vina maaalmööö Ändrat 1 april 201411 år av cheva
Postat 1 april 201411 år Kul att det börjar hända lite. Jag får ta och komma förbi någon dag på kaffe
Postat 1 juni 201411 år Författare ja det var ett tag sen jag skrev karet är i gång belysningen är färdigt av 600 vat använder jag 250 för tillfället fiskar och koraler har jag börjat stoppa i jag har lita kvar av tekniken att dra i gång men det går framåt tur är det bilder kommer senare :victorious:
Postat 1 juni 201411 år Kul att karet är igång tillslut!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 2 juni 201411 år Riktigt fint du fått det Denny, kul att det går så bra.Ser fram emot att få se det växa och se hut det utvecklas./Oskar
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.