soft_jonis Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 Någon som har erfarenhet med Kz´s Biomate? Är den en tillfällig problemlösare eller något att ha? Citera
NiXoN Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 Nja jag ser den mest som ett komplement till zeometoden när det gäller finlir, själv upplevde jag ingen större skillnad när jag använde produkten.Idag finns andra som microbe-lift med liknande produkter, dock lite större flaskor och dom verkar även ha en del nöjda kunder.Vad är det för problem du skall lösa, näring eller deterius?//NiXoN Citera
NiXoN Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 Du får nog frånse från mitt svar, tydligen så är jag inte värdig att besudla trådar som berör vissa särskilda produkter/intressen...//NiXoN Citera
Tedb Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 nixon, jag e väldldigt ledsen över att ge denna tråd som exempel. tack för att du är en så duktig martyr Citera
NiXoN Postat 15 maj 2013 Postat 15 maj 2013 Jag förstod vad du var ute efter och sympatiserar med problematiken men kunde inte motstå att ge igen lite Det behövs trots allt lite humor ibland och inte bara blodigt allvar och svartvita rätt o fel svar...//NiXoN Citera
soft_jonis Postat 15 maj 2013 Författare Postat 15 maj 2013 Tja, inget problem, men det är inte snyggt med de bruna lite överallt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.