toompa Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Idag fick jag lite hjälp o tips o försöka fota Här kommer resultatet. Citera
bjomat Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Coola och fina bilder! Gillar eremitbilden skarpt Med vänlig hälsning, Björn Citera
toompa Postat 4 september 2013 Författare Postat 4 september 2013 Tackar Detta med salt är ju riktigt kul och jag sitter o funderar på större kar redan och göra det lite som en rumsavdelare, dock inte inbyggt i vägg eller så utan bara ett kar som står mot väggen och utåt med avrinningen på ena kortsidan och en fin möbel med släta luckor o en sump Sen hängande lysramp Citera
toompa Postat 14 september 2013 Författare Postat 14 september 2013 Idag blev det 2 nya invånare i karet Nu börjar det bli fullt med levande dock. Citera
toompa Postat 22 september 2013 Författare Postat 22 september 2013 blev ett par snabba test i blåljuset ikväll Citera
toompa Postat 26 september 2013 Författare Postat 26 september 2013 Äntligen har jag köpt en osmolator Ska bli så skönt att slippa gå o skvätta i vatten hela tiden känns det som Hittade en grymt bra dunk på biltema som rymmer 12L och den passar perfekt i skåpet Citera
toompa Postat 6 oktober 2013 Författare Postat 6 oktober 2013 Någon som har tips på varför min gröna bta ser ut såhär? Blev nästan så direkt efter jag köpt den o nu har den varit så i typ 2 månader. Citera
toompa Postat 27 augusti 2014 Författare Postat 27 augusti 2014 Då va karet sålt och jag kör vidare med stora karet Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.