Postat 2 september 201312 år Författare Idag fick jag lite hjälp o tips o försöka fota Här kommer resultatet.
Postat 3 september 201312 år Coola och fina bilder! Gillar eremitbilden skarpt Med vänlig hälsning, Björn
Postat 4 september 201312 år Författare Tackar Detta med salt är ju riktigt kul och jag sitter o funderar på större kar redan och göra det lite som en rumsavdelare, dock inte inbyggt i vägg eller så utan bara ett kar som står mot väggen och utåt med avrinningen på ena kortsidan och en fin möbel med släta luckor o en sump Sen hängande lysramp
Postat 14 september 201311 år Författare Idag blev det 2 nya invånare i karet Nu börjar det bli fullt med levande dock.
Postat 26 september 201311 år Författare Äntligen har jag köpt en osmolator Ska bli så skönt att slippa gå o skvätta i vatten hela tiden känns det som Hittade en grymt bra dunk på biltema som rymmer 12L och den passar perfekt i skåpet
Postat 6 oktober 201311 år Författare Någon som har tips på varför min gröna bta ser ut såhär? Blev nästan så direkt efter jag köpt den o nu har den varit så i typ 2 månader.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.