Matthias_H Postat 10 juni 2013 Dela Postat 10 juni 2013 Ska en bubbeltip ha mat ? Isåfall vad matar man som med ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 10 juni 2013 Dela Postat 10 juni 2013 Om du har dåligt med ljus eller vill att den ska växa extra så kan du mata med mysis, artema eller annan mat du ger fiskarna. Men det är absolut inte nödvändig. Dom får oftast mat när man matar övriga invånare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gurra600 Postat 10 juni 2013 Dela Postat 10 juni 2013 Mina får lite mat 1 gång i v men det behövs egentligen inte, men jag gillar när dom ser ut att må bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gandson Postat 10 juni 2013 Dela Postat 10 juni 2013 På mina blir det stor skillnad när jag matar dem! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 10 juni 2013 Dela Postat 10 juni 2013 På mina blir det stor skillnad när jag matar dem!På villket sett? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 11 juni 2013 Författare Dela Postat 11 juni 2013 Tack för snabba svar :-) nu är den och gömmer sig igen den verkar väldigt försiktig av sig :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gandson Postat 11 juni 2013 Dela Postat 11 juni 2013 Blåser upp sig och blir större! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.