jimmicarlsson Postat 10 november 2013 Författare Dela Postat 10 november 2013 Nu är inte värdena på topp där av färgerna på spserna men på god väg tillbaka sett värre ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chum Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Sista bilden... är det "min" lila monti? =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Riktigt trevligt kar! Snygg fjäril, ser fin ut i färgen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 13 november 2013 Författare Dela Postat 13 november 2013 Chum nej de e inte den.. den där har gått ett tag i min burk Laggeman tack så mycket! han håller sig skap och fin i färgerna äter precis allt jag stoppar i burker plus att hittar den en glasros så är den borta på 2 sec så helt enkelt så är ju grymt nöjd med den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 13 november 2013 Författare Dela Postat 13 november 2013 Lite nya bilder man har ju inge bättre för sig här hemma i sjukstugan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 13 november 2013 Författare Dela Postat 13 november 2013 ingen som har lite spser att fragga lite på i sthlm området?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 23 november 2013 Författare Dela Postat 23 november 2013 Idag gjorde jag ett nytt inköp av en jätte fin linitus. Jag hoppas den klarar sig fint i min burk. Den här gången tänker jag inte nått gå snett på grund av trasig teknik!! Bild kommer under morgon dagen. Passar på att tacka Triton akvarium och spec Fredde för grym support även om man är en små kund. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 24 november 2013 Författare Dela Postat 24 november 2013 Här e ett smak prov på min favorit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 24 november 2013 Författare Dela Postat 24 november 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.