Postat 10 november 201311 år Författare Nu är inte värdena på topp där av färgerna på spserna men på god väg tillbaka sett värre ut
Postat 13 november 201311 år Författare Chum nej de e inte den.. den där har gått ett tag i min burk Laggeman tack så mycket! han håller sig skap och fin i färgerna äter precis allt jag stoppar i burker plus att hittar den en glasros så är den borta på 2 sec så helt enkelt så är ju grymt nöjd med den
Postat 13 november 201311 år Författare Lite nya bilder man har ju inge bättre för sig här hemma i sjukstugan
Postat 13 november 201311 år Författare ingen som har lite spser att fragga lite på i sthlm området??
Postat 23 november 201311 år Författare Idag gjorde jag ett nytt inköp av en jätte fin linitus. Jag hoppas den klarar sig fint i min burk. Den här gången tänker jag inte nått gå snett på grund av trasig teknik!! Bild kommer under morgon dagen. Passar på att tacka Triton akvarium och spec Fredde för grym support även om man är en små kund.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.