freddi36 Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 Ja, som rubriken säger, vad finns det för bra butiker längs denna sträckan? Bioted ska jag till, sen känner jag även till ciklidhuset och marinakvariet. Åker hem på onsdag och såg att varken ciklidhuset eller marinakvariet hade öppet då.. eller tja, ciklidhuset öppnar 17 men då är vi nog redan hemma Alla tipps välkomnas! Citera
mamadubba Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 Du har djurmagazinet i Löddeköpinge (center syd) och zoogiganten i lomma, båda precis sidan om motorvägen. Citera
freddi36 Postat 7 juli 2013 Författare Postat 7 juli 2013 Jo, dom visste jag iofs, är från Malmö Men tack ändå! Citera
Tartaros Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 Varför inte?Hans korallsamling är riktigt fin, och om man ringer i förväg så kanske Bengan öppnar fast att det är onsdag.Marinaakvariet i Mölndal. Dock inget jag rekommenderar. Citera
freddi36 Postat 7 juli 2013 Författare Postat 7 juli 2013 Tackar, har aldrig varit på marinakvariet eller i Lerum, men Ted har jag varit hos några gånger. Får hoppas han har lite djur hemma bara.. Citera
Trotzig Postat 7 juli 2013 Postat 7 juli 2013 www.herkuleszoo.se/ i göteborg sen har du Göran på http://www.ciklidhuset.se/ i lerum. Gillar Began han har ofta mkt grejer, han är lite säljing med det är sån han är. BioTed Har på senare tid haft mest koraller och inte så mkt fisk (tycker jag) men är verkligen värt ett besök. Citera
jacs Postat 8 juli 2013 Postat 8 juli 2013 Konstigt att en del verkar ha precis samma uppfattning som mig på två av de nämnda affärerna i den trakten, kommer att fortsätta att åka igenom staden istället. Citera
freddi36 Postat 8 juli 2013 Författare Postat 8 juli 2013 Precis lämnat herkules och sitter och fikar på ett närliggande café. Det var ganska utplockat bland korallerna så blev inga inköp. Fanns några bta i bra storlek och bra pris, dock helt fel färg Dock ett fint urval av sötvattenfisk tyckte jag, fanns ett gäng feta redback scalarer.Helt ot men hur tusan hittar folk i Göteborg? vägar överallt! Men tycker det är en fin stad som vi gärna besöker, att det finns några bra saltbutiker gör inte saken sämre Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.