Blåbert Postat 16 juli 2013 Postat 16 juli 2013 Såg att två av mina gröna chromisar simmade omkring och pussades med uppspännda ryggfenor. Inte alls agressivt, snarare trevande...Innebär det måt speciellt?Fick ett par dåliga bilder med telefonen - går inte alls att fota akvarium med iphone, särskilt inte under solnedgång... Citera
Blåbert Postat 17 juli 2013 Författare Postat 17 juli 2013 , fast ingen av dem har färgat om... Citera
Sunny Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Nu var det längesen jag hade Chromis, men vill minnas att mina gjorde så när de brukade mäta sig med varandra, typ stå med öppna munnar och trycka dem mot varandra.MvhSunny Citera
Lasse Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Nu var det längesen jag hade Chromis, men vill minnas att mina gjorde så när de brukade mäta sig med varandra, typ stå med öppna munnar och trycka dem mot varandra.MvhSunnyTypiskt aggresivt beteende mellan två hanfiskar - gäller många arterMVH Lasse Citera
Blåbert Postat 17 juli 2013 Författare Postat 17 juli 2013 Ja då får vi se hur det går så.Har läst att typ alfahanen blir gulaktig. Mina är rätt små äm, men det var de två största som höll på såhär. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.