Fredrika77 Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Jag har nu medicinerat mitt saltkar med cuprazin i 5 dagar av 7 och fick slut ska egentligen droppas på månd och onsd men hur viktigt är det att det blir dessa dagar för jag kommer nog inte att hinna få tag på mer innan månd. någon som vet ? Citera
greger Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Du har väl inte hällt det där i akvariet?Om jag inte misstar mig så är den kopparbaserad...... Citera
ormet Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Cu i namnet på medicinen står för just koppar så du misstar dig inte, såklart!/sent from phone Citera
Blåbert Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Fredrika,Dog din hepatus? Det kanske inte var oodium i sig. Kolla din nitrit, det är risk att det är mycket dött i stenen nu. Exakt vad du bör göra nu får de mer erfarna experterna svara på, men det är inget vidare med cuprazin tillsammans med levande sten....Hur mycket cuprazin har du haft i totalt? Ha inte i mer nu iaf Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.