Matthias_H Postat 24 juli 2013 Postat 24 juli 2013 Satt och kolla på tvn nu ikväll så tänkte jag tusan vad vattnet ser grummligt ut Då kollar jag i akvariumet och så sitter det en turbosnäcka på framrutan som släpper ut något vitt som grumlar vattnet ? sen efter ett tag slutade den och for runt igen och putsa rutan. har någon varit med om detta ?? är de farligt ?? Tacksam för snabbt svar. Citera
Lasse Postat 24 juli 2013 Postat 24 juli 2013 Ja livsfarligt för alla av motsatt kön Den släpper ägg eller spermaMVH Lasse Citera
Kn0tan Postat 24 juli 2013 Postat 24 juli 2013 Den skjuter salut... absolut ingen fara förutom för andra snäckor som glömt P-pillret och inte vill ha oönskade små snäckor *edit* Lasse hann före =D Citera
Matthias_H Postat 24 juli 2013 Författare Postat 24 juli 2013 Hahahahah tackar så mycket för era svar då kan jag sova gott Citera
Matthias_H Postat 25 juli 2013 Författare Postat 25 juli 2013 Nu har en annan börjat göra likadant :-) måste ha gjort det en gång tidigare för jag har en himla massa mini snäckor :-) Citera
Kn0tan Postat 25 juli 2013 Postat 25 juli 2013 Härligt! Behöver du bli av med några är det bara att kasta iväg ett pm... Mina stora snäckor har en tendens att försvinna spårlöst men dom mindre får jag ha kvar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.