Laggeman Postat 25 juli 2013 Postat 25 juli 2013 Ifall du har fått en acropora eller annan stenkorall med en liten krabba i, och undrar vilken sort det är så är flera beskrivna med lite text och bild på denna länken:http://www.chucksaddiction.com/coral_crabs.html Citera
ikola Postat 25 juli 2013 Postat 25 juli 2013 TackNu kan jag hitta min korallkrabba och artbestämma den samt kolla upp den lite Citera
freddi36 Postat 25 juli 2013 Postat 25 juli 2013 jag vill ha fler Tetralia i mitt akvarium!DO har väl acroporakrabbor?, kanske kan va nåt till nästa runda Citera
ormet Postat 25 juli 2013 Postat 25 juli 2013 Jo de har Trapezia. Jag köpte ett par på Triton förut. De gillar faktiskt pocciliopora bättre i mitt akvarium & den ena har vuxit sig enorm, den andra blev fördriven till andra sidan akvariet till en seriatopora. Och verkar ha något slags problem att ömsa skal för det växer 2 enorma blad sallad på rumpan på den ... nog om det Tetralia har jag inte sett till salu någonstans. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.