nemo Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Har ett hörnkar med välvd framsida.Vill bygga en överdel för att dölja armaturer & uv-c mm,Problemet är ju den välvda fronten som strular till det.Ngn som har tips på en vettig lösning ? Citera
wrang Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Kolla in på min hemsida så ser du hur jag gjorde. Kan kommentera lite senare hur jag byggdeSkall precis till jobbet Citera
nemo Postat 4 augusti 2005 Författare Postat 4 augusti 2005 Kolla in på min hemsida så ser du hur jag gjorde. Kan kommentera lite senare hur jag byggdeSkall precis till jobbet Jo ngt sånt hade ja tänkt. Citera
nemo Postat 25 augusti 2005 Författare Postat 25 augusti 2005 Kan kommentera lite senare hur jag byggde.Skall precis till jobbet klocka lång arbetsdag ? Mest intresserad av hur du löst proceduren med att lyfta bort/dit fronten på något smidigt sätt. Citera
wrang Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 sorry glömt bort detta men jag hadde dörrar på framsidan som var välvda i samma radie som karet. Dörrarna var gjorda i 2mm aluminumplåt Citera
nemo Postat 25 augusti 2005 Författare Postat 25 augusti 2005 Resultatet blev så här.Med 6 mm plywood..............Före .........................Efter Citera
jens karlskrona Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Snyggt Nemo!!Vad är det för material??Mvh Jens. Citera
jens karlskrona Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Ha ha det stod ju, lite bakis-personalfest.. suck... Citera
nemo Postat 28 augusti 2005 Författare Postat 28 augusti 2005 Snyggt Nemo!!Vad är det för material??Mvh Jens.i väggen skruvat en regel med ett fräst spår. Sen är det bara att "snäppa" dit tapetserade plywooden. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.