Gå till innehåll

Turboflotor Blue 500


phhasek

Rekommenderade inlägg

post-6408-14468930271022_thumb.jpg

Skummarkoppen till min Turboflotor Blue 500 sitter som berget! Jag vettefasiken hur man ska kunna få av den utan att skvalpa ut massa vatten eller bryta av något när karet är fyllt (planerad start nästa helg). Någon som råkat ut för detta och/eller har någon lösning? Har redan försökt när den varit blöt och det hjälper inte.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

våtslipa lita kan man göra utan problem den ska ju inte fastna det är as drygt. Hade en KZ skummare som sög fast koppen den våtslipade jag med gått resultat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Skummar lite vått men jag är nöjd.

en något djup fråga från en som inte har en susning..hur vet man att man är nöjd? jag vänder mig till andra också som har andra märken...ser man att det skummar ut såkallat junk så ? men om man inte har den belastningen då? kanske skummar lite vått typ...ja ni fattar..hur vet man om den levererar typ

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en något djup fråga från en som inte har en susning..hur vet man att man är nöjd? jag vänder mig till andra också som har andra märken...ser man att det skummar ut såkallat junk så ? men om man inte har den belastningen då? kanske skummar lite vått typ...ja ni fattar..hur vet man om den levererar typ

När det samlas en massa mörktgrönt sörja i koppen då är jag nöjd!

Min skummar rätt torrt och tömmer den 1 gång i veckan, då är den inte ens halvfull, men det jag öser ut luktar inte gott!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...