JonasW Postat 7 augusti 2013 Dela Postat 7 augusti 2013 En av fungiorna blåste upp sig REJÄLT tidigt imorse när ljuset började komma igång och är fortfarande så stor.Inbillar mig att den flyttat lite på sig också, eller så blir man bara lurad då den är så stor när den är uppblåst.Vad gör den? Trivs, misstrivs? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 7 augusti 2013 Dela Postat 7 augusti 2013 Mina fungior flyttar på sej.Det går inte fort men dom rör sej någon cm per dag. Den mindre brukar blåsa upp sej så efter att jag matat den med räka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 7 augusti 2013 Författare Dela Postat 7 augusti 2013 Okej Denna flyttade på sig 5cm på en timme eller två. Man kunde i princip se den röra sig om än långsamt. Lämnade ett kletigt spår efter sig.Den brukar blåsa upp sig när den är som mest "nöjd", men inte i närheten av det där, det såg nästan ut som att det skulle gå hål på den Men då hoppas jag att allt är OK då. Tack för svaret! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 7 augusti 2013 Dela Postat 7 augusti 2013 min brukar göra som nicklas, blåsa upp sig efter maten =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 7 augusti 2013 Författare Dela Postat 7 augusti 2013 Fint, då behöver jag inte oroa mig för att den misstrivs Sjukt ändå hur sköra de ser ut när de blåser upp sig sådär, för att sedan (om en räka går över den t.ex.) kunna bli hårda som sten! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.