ulfsa Postat 11 augusti 2013 Postat 11 augusti 2013 Köpte denna igår men glömde bort att notera vilken art det är. Någon typ av montipora har jag för mig. Är det någon som vet?Med vänlig hälsning, Ulf Citera
_Manne_ Postat 11 augusti 2013 Postat 11 augusti 2013 Montipora confusa Färgen stämmer men inte det kantiga växtsättet.. Tror på någon mer udda art i 08 området..Mvh Manne Citera
Ted Camenius Postat 11 augusti 2013 Postat 11 augusti 2013 Montipora capitata om den fortsätter ha ett mer upprätt växtsätt. Confusa om den börjar breda ut sig horizontellt. Citera
freddi36 Postat 11 augusti 2013 Postat 11 augusti 2013 Reeflex bild på confusa är ganska spretig. http://www.reeflex.net/tiere/595_Montipora_confusa.htmFinns också namn på liknande arter, kolla runt där så hittar du nog rätt Citera
Guest Postat 11 augusti 2013 Postat 11 augusti 2013 Confusa kan växa som flak eller vara spretiga lit bilden ovan så jag ligger i samma bana som tidigare jag tycker även möstret stämmer på stammarna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.