Bekolsyra Postat 18 december 2013 Dela Postat 18 december 2013 Har mognat fint under tiden det hat gått! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 18 december 2013 Författare Dela Postat 18 december 2013 Snygg tillväxt på den med Min röda vill inte vxa utåt av ån anledning, den växer neråt och under sig själv.. =S Får se om starkare belysning kan hjälpa sen Jag tror att dom gillar starkt ljus, Mina växer lite hursom, lodrätt, delar sig osv. Dock inte nedåt.Har mognat fint under tiden det hat gått!ja men det tycker jag. Har peppar peppar inte lyckats ha ihjäl någon korall än trots lite alk-svingar. Men nu har värdena legat stabila ett tag och det märks på korallerna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 Såg att du har en prickig mandarin Hur tycker du den är med maten? Har hört att de prickiga ska va lättare att få att äta. Vet inte om jag ska testa med en ny nämligen.. Skickat från min LT18i via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 24 december 2013 Författare Dela Postat 24 december 2013 Såg att du har en prickig mandarin Hur tycker du den är med maten? Har hört att de prickiga ska va lättare att få att äta. Vet inte om jag ska testa med en ny nämligen.. Skickat från min LT18i via Tapatalk 2Det har jag också hört, en av anledningarna till att jag valde att testa den.Har aldrig sett den äta något foder, men den är välgödd och pigg ändå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 3 januari 2014 Författare Dela Postat 3 januari 2014 Det syns ju hur långt man skrapar sidorutorna iaf.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 5 januari 2014 Författare Dela Postat 5 januari 2014 Har sett fläckar på en av mina acroporor, polyperna är ute och den växer. Är det AEFW? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 5 januari 2014 Dela Postat 5 januari 2014 Japp, helt klart. Grattis.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 5 januari 2014 Dela Postat 5 januari 2014 Doppa doppa! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 5 januari 2014 Författare Dela Postat 5 januari 2014 Ok, hade det på känn... fack. aja får se hur jag gör, ska förmodligen flytta snart och det krånglar ju till det lite. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 5 januari 2014 Författare Dela Postat 5 januari 2014 Japp, helt klart. Grattis....Vad använder du för medel vid doppning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 5 januari 2014 Dela Postat 5 januari 2014 Fauna marin ultra pest control. Jag har en extra flaska med lite kvar i du kan få. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 8 januari 2014 Författare Dela Postat 8 januari 2014 Sargad Acropora. Ser rätt dassig ut, får hoppas att den repar sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 8 januari 2014 Författare Dela Postat 8 januari 2014 Mangrove Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 12 januari 2014 Författare Dela Postat 12 januari 2014 så ser det ut i aefw burken idag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Häftigt med bara UVt på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 16 januari 2014 Författare Dela Postat 16 januari 2014 Häftigt med bara UVt på jo, försöker lära mig ta lite bättre bilder. men det är inte lätt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Tycker dina bilder är riktigt bra! Gillar färgen i dom Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Härligt dillan, finns mycket att vara nöjd över där även om alla acropora skulle ryka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 16 januari 2014 Författare Dela Postat 16 januari 2014 Tycker dina bilder är riktigt bra! Gillar färgen i dom Sent from my Xperia Z1 using TapatalkHärligt dillan, finns mycket att vara nöjd över där även om alla acropora skulle ryka Man jämför sig ju ständigt med alla andra fantastiska burkar där ute, så nöjd lär man ju aldrig bli Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 31 januari 2014 Författare Dela Postat 31 januari 2014 Levande är sålt, akvariet hämtas av ny ägare idag, lägenheten är såld, ett hus är köpt, och på onsdag semester på Sri Lanka.Men jag är ganska nöjd med vad jag lyckats med i denna burk, lite trist att den inte vart äldre än ett drygt halvår bara.Här kommer trådens sista, dagsfärska bilder.Men jag är snart tillbaka, lovar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 31 januari 2014 Dela Postat 31 januari 2014 Byggtrådar är roligast så jag ser framemot återkomsten! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 31 januari 2014 Dela Postat 31 januari 2014 Gött. Ha en himla trevlig semester då så du har mycke energi till hus och kar när du kommer hem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
POPOV Postat 31 januari 2014 Dela Postat 31 januari 2014 Ser fram mot nästa byggtråd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.