Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Jag behöver någon som råder mig vad jag ska göra med mina 2 clowner!

De har för ca 4 veckor sedan börjat få med jämna mellan rum som har försvunnit på några dagar sedan kommit tillbaka efter en tid igen.

Nu har de sett rätt sletna ut i några dagar, men nu har jag även upptäckt på den ena clownen att ena ögat är svullet. Har försökt ta bild, men den vill sällan vara framme. Båda clowner andas väldigt fort.

Prickarna har sett ut enligt bild:post-7365-14468930454882_thumb.jpg

Clownen med det drabbade ögat ser ut enligt följande bild (väldigt mörk men det är den enda jag lyckats få fisken som man kan se någorlunda):post-7365-1446893045513_thumb.jpg

Vädigt tacksam för tips vad jag kan göra! Vill det bästa för mina 2 clowner.

Postat
  • Författare

Ser ganska identiskt ut vid googling, ska läsa på om detta. Men prickarna på sidan är det något som har med detta att göra eller är det bara att inte bry sig om?

Tack också :)

Postat

Kan även vara fiskturbekolos en bateriökning bakaom ögat. :( Men ge inte upp i sötvatten brukar man tillsätta salt och låta fisken få sig ett salt dopp men i detta fall vet jag inte.

Postat

Jag satt och kollade på ett avsnitt med LA Fishguys på youtube där han pratade om varför man gjorde ett färskvatten dopp. Hittade även denna länk på youtube http://youtu.be/_LRZOOVLGzc , kanske är vårt att kolla upp. Kanske kan få lite mer ideer om vad det kan vara. Med vänlig hälsning Göran

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.