BroderIsak Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 E det nån som använder den som kan hjälpa mig? Citera
BroderIsak Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 Jo jag mätte med det idag.Och när jag mätte iodide fick jag värden på mellan 0.01-0.03. Men när jag mätte iodate så fick jag vattnet att bli grumligt/blått. Och då står det att det är över 0.2ppm och att det var alldels för högt plus att det står då i papperna att det pågår en kemisk process. i burken ,men vad gör jag. Jag fattar ingenting eller gör jag fel.. Citera
BroderIsak Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 nån som kanske vet???? Vore tacksam för svar då detta ligger och gryr i mitt huvud!!! Citera
uffe2 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Jag har också SF Iodine-test, men jag har inte provat den än..... Citera
Vargklo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Jag har inte haft probelm med mitt Salifert Iodine-test, så jag vet inte riktigt vad det kan vara... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.