Gå till innehåll

Skyhögt Magnesium


MickeP

Rekommenderade inlägg

  • 4 veckor senare...

Har du fått rätt på digg MG värde? Har också ett Red Sea MG pro test kit som visar nu över 1600. Första testet hamna på 1450 men alla efter det har varit uppe på 1600. Mina övriga värde ligger rätt till så känns ej som att jag ligger på 1600. Ska köpa ett annat kit men undra om någon har varit med om liknande och om ni har några råd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Har du fått rätt på digg MG värde? Har också ett Red Sea MG pro test kit som visar nu över 1600. Första testet hamna på 1450 men alla efter det har varit uppe på 1600. Mina övriga värde ligger rätt till så känns ej som att jag ligger på 1600. Ska köpa ett annat kit men undra om någon har varit med om liknande och om ni har några råd.

Nja jag har inte fått ner det till önskad nivå men dock betydligt bättre iaf. Men testerna visar fortfarande siffror som jag ändå inte kan lita helt på. Köpte hem referensvätska men hämtade inte ut det förrän i helgen pga bortrest på semester, och har inte hunnit testa det alls ännu. Hinner inte göra det förrän till helgen heller, är jag rädd för. Men ska återkomma i denna tråd när jag genomfört tester, med resultaten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nja jag har inte fått ner det till önskad nivå men dock betydligt bättre iaf. Men testerna visar fortfarande siffror som jag ändå inte kan lita helt på. Köpte hem referensvätska men hämtade inte ut det förrän i helgen pga bortrest på semester, och har inte hunnit testa det alls ännu. Hinner inte göra det förrän till helgen heller, är jag rädd för. Men ska återkomma i denna tråd när jag genomfört tester, med resultaten.

Tack för svar.

Jag har funnit mitt problem, det var handhavande fel. Jag har haft doseringspumpen fel inställd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...