Robbyn Postat 27 augusti 2013 Postat 27 augusti 2013 Undrar om tips och hjälp hur jag ska gå tillväga med min ramp som inte fungerar efter en uppdatering av firmware som avbröts pga tappad sändning av bluetooth... Har mailat med support angående reset via kortslutning, vilket både jag och en jobbarkompis som är elektriker testat med samma utfall, ingen reaktion. Rampen går inte att ansluta till utan programmet hänger sig bara. Tips vart man kan vända sig att skicka iväg den eller om någon tror sig kunna lösa detta mottages hjärtligt. Citera
Emvees Postat 27 augusti 2013 Postat 27 augusti 2013 Har för mig du kan ansluta på den sista fliken. Emergency connect eller liknande. Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2 Citera
Robbyn Postat 27 augusti 2013 Författare Postat 27 augusti 2013 Tyvärr kommer man inte så långt i programmet utan det hänger sig vid anslutningen på första sidan.. Citera
Emvees Postat 27 augusti 2013 Postat 27 augusti 2013 Hm Fråga Niki68 han har råkat ut för detta tror jag. Tror han fick skruva isär å skicka ner någon del till Pacific Sun.Ej helt 100 dock. Citera
LINO Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Jag hade liknande problem. Se från inlägg 172https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?51120-Pacific-Sun-Hyperion-R2/page9&highlight=hyperionFinns några trådar på reefcentral om det oxå. Citera
Yodelking Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Robbyn, har du fått rätt på rampen? Jag har fixat detta på en lampa innan, så jag kanske kan hjälpa dig. Citera
HumAnyt Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Robbyn, har du fått rätt på rampen? Jag har fixat detta på en lampa innan, så jag kanske kan hjälpa dig.Kan du hjälpa med tror du? Jag har inga blåa dioder på vänster sidan av min ramp? Alla dessa kort är tagna samtidigt. Korallerna på vänster sidan i akvariumet mår inget bra längre :/ kortet är tagit 11:45 innan solnedgång på Bali programmet. mitten kortet är kortet på den vänstra som ek funkar som den ska. Rampen har varit såhär en stund :/Med vänlig hälsning,Rasmus//Rasmus Citera
Yodelking Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Hej!Tyvärr har jag ingen aning om detta problem. Maila till service@pacific-sun.eu, så kan de nog hjälpa dig på ett eller annat sätt.Du får gärna skriva här vad du fick för svar.MvhPeterKan du hjälpa med tror du? Jag har inga blåa dioder på vänster sidan av min ramp? Alla dessa kort är tagna samtidigt. Korallerna på vänster sidan i akvariumet mår inget bra längre :/ kortet är tagit 11:45 innan solnedgång på Bali programmet. mitten kortet är kortet på den vänstra som ek funkar som den ska. Rampen har varit såhär en stund :/Med vänlig hälsning,Rasmus//Rasmus Citera
_Manne_ Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 RasmusOm det är så att en LED av dina blå gått sönder så kan det vara så att hela slingan slocknat pga av det..Behövs säkerligen lite mätningar för att få fram hur det står till med rampen.. Har du ingen kunskap i ämnet så se om den kan få lite service av PS.Mvh Manne Citera
Robbyn Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Robbyn, har du fått rätt på rampen? Jag har fixat detta på en lampa innan, så jag kanske kan hjälpa dig.Nej den står mest och dammar här hemma.. Skickat pm så löser vi kanske det Hjälp vore mycket uppskattat Citera
Robbyn Postat 12 september 2013 Författare Postat 12 september 2013 Varit nere i staffanstorp hos Yodelking i afton och nu fungerar rampen igen Med andra ord verkar vi ha en Pacific Sun guru här nere i söder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.