StefanL Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Har en explosion av snäckor hundratals i storleken 3-8 mm, ser ut som banded trochus snail, varje kväll en timma innan ljuset går av formligen stormar de upp på rutorna.Rimligtvis borde maten ta slut och de dör, är det risk för dåliga värde? skall jag rensa bort? Citera
Guest Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag har flera 100 små vita rackare ej märkt något negativt Citera
kaptenen Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag tror att om dessa nu skulle dö så skulle inte alla dö samtidigt, och nedbrytarna kommer antagligen ta hand om det mesta. Har själv en hel bunt med snäckbebisar som lever och frodas, och de växer tämligen fort också. Citera
StoffeSwe Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 De små skulle jag inte oroa mig för att ha för många av. Vanliga kan man dock ha för många av. Citera
Lasse Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Ja när man behöver skohorn för att få ner nästa MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.