Fiffe Postat 29 augusti 2013 Dela Postat 29 augusti 2013 Har en Salarias (stavning?) som bara är intresserad av de alger som växer på sand, glas och inredning.Jag har extremt lite alger samt två borrar så det blir inte mkt mat.Bryr sig inte om nori, flingor eller algtabletter. Andra tips? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 29 augusti 2013 Dela Postat 29 augusti 2013 Mysis. Min är galen i mysis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltatrox Postat 29 augusti 2013 Dela Postat 29 augusti 2013 Mysis. Krill. Artemia. Finns olika mixar ocksåJag matar bara med frys mat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fiffe Postat 29 augusti 2013 Författare Dela Postat 29 augusti 2013 Tror inte den riktigt hinner med att ta till sig frysmaten. Inte så alert som övriga firrar. Kanske går bättre om jag stänger cirkulation vid matning. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
schon Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Formula two pellets käkar min samt frysfoder. Formula two pickar den från botten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Petter N Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Min matvägrande Salarias började äta när jag bjöd på dessa. När han väl började äta dessa kom han snart att äta allt som bjöds. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.