Jim_J Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Hittade denna krabba i en acropora jag köpte idag. Bra eller inte?Med vänlig hälsning,JimSent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
NiXoN Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Det ser ut att vara en "snäll" krabba så jag hade lått den vara kvar...//NiXoN Citera
Jim_J Postat 31 augusti 2013 Författare Postat 31 augusti 2013 Ja, jag upptäckte att det är den här: Tetralia Nigrolineata. Kan tydligen ha flera olika färgteckningar Har en hel del vita sådana sedan tidigare, trevliga djur! Citera
MattiasN Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Har inte amerikanerna nån grundregel som utgår från ögonfärgen på krabban? Och det är väl något om håriga/håriga ben krabbor oxå?Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2 Citera
Kjelle Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Jag har flera korallkrabbor som jag fått "på köpet" under åren. Ingen har gjort någon skada som jag kan bedöma. Ett trevligt inslag i akvariet som inte jag vill vara uan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.