Pasaputte Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 (ändrat) Hej Jag ska till USA snart och jag behöver köpa en skummare Kar : 180L Coral/Fisk Medium Bio load Jag har tänkt på dessa alternativ på grund utrymme Vad ska ni Rekomendera eller nåt annat ?Skummare CAD Lights PLS-100http://www.cadlights.comEller BUBBLE MAGUS CURVE 5http://www.bubble-magus.com Ändrat 1 september 2013 av Pasaputte ser inte bra Citera
ormet Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Får du inte en pump för 110v då? De enda pumparna du kan ta hem till Sverige då är dc-pumpar. Men om du nu ska flytta till usa så funkar nog båda. Citera
Laggeman Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Buble Magus säljs ju även här i vårt avlånga land, och man får då med en passande kontakt. Pumparna som sådana brukar fungera mellan 110-240V, mest för att man ska slippa tillverka mer än en sorts pump beroende på vilken marknad som de ska skickas till. Citera
Namnbrist Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Priserna i swe är som oftast ingen hit Citera
Pasaputte Postat 1 september 2013 Författare Postat 1 september 2013 Tackar El det är inga problem eftersom jag jobbar på en El firma så det går att fixa.Är Bubble magus tysta ? Citera
ormet Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Bubbles magus har samma pris i usa som Sverige, alla köper från fish street iallafall ;-)Curve 5 är hyggligt tyst, jag har haft den. Jänkarna är väldigt förtjusta i reef octopus skummare med Bubble blaster pumpar. De är mycket attraktivt prissatta i usa men kostar skjortan att få tag på i Sverige. Om de har någon modell som passar dig vet jag inte, men kan vara värt att kolla upp. Citera
Tedde Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Har själv best en bubble magus. Efter den efterforskning jag gjort så är det mkt skummare för pengarna. Jag valde en curve 9 till min balja Citera
Pasaputte Postat 3 september 2013 Författare Postat 3 september 2013 Tackar för all svar Jag gjorde lite sökning med , jag håller med det blir en Bubble Magus MVHPatrick Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.