greger Postat 11 oktober 2013 Postat 11 oktober 2013 Nej, jag funderar väl inte seriöst på en sån här eftersom det skiljer så pass lite upp till en Razor... Men det är en fri värld och folk får väl kapa kostnader där de kan om de vill. Jag har dock ungefär samma erfarenheter som MrGoransson.Självklart så väljer man själv vad man vill spendera - min tanke är väl mer att någon på ett väldigt naivt sätt ta alldeles för mycket betalt för en "not even Close" - kopia.Lite som att köpa en Rolex med LCD-display Citera
dahlgren Postat 11 oktober 2013 Postat 11 oktober 2013 Självklart så väljer man själv vad man vill spendera - min tanke är väl mer att någon på ett väldigt naivt sätt ta alldeles för mycket betalt för en "not even Close" - kopia.Lite som att köpa en Rolex med LCD-display Om det inte gäller bilar förstås. BMW 316 med M3 märke är ju det fetaste som finns... Citera
Guest Postat 11 oktober 2013 Postat 11 oktober 2013 Eller en volvo gl med T5 emblem är bra fräsigt.Nä då va nog min oro besannad när jag såg filmen och bilderna vart det big no no no. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.