Matthias_H Postat 22 september 2013 Postat 22 september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=0dSqHI3nJGQ Citera
DaTrucka Postat 22 september 2013 Postat 22 september 2013 Tycker det liknar en bobbitworm, eller något åt det hållet. Citera
StoffeSwe Postat 22 september 2013 Postat 22 september 2013 Jag tror på någon typ av Phascolosoma. Om man tittar på videon så har masken en "dammvippa" likt rörmaskar som den fäller ut. Det har dessa maskar. Citera
Matthias_H Postat 22 september 2013 Författare Postat 22 september 2013 Det stämmer att det är en Phascolosoma när jag googlar har sätt den så pass nära. Är dom farliga eller ? Citera
HiTeq Postat 22 september 2013 Postat 22 september 2013 Det stämmer att det är en Phascolosoma när jag googlar har sätt den så pass nära. Är dom farliga eller ?Dom är bra att ha. Har ett rejält gäng själv. Sök på Peanut worm så får du mer info. Citera
Matthias_H Postat 22 september 2013 Författare Postat 22 september 2013 Dom är bra att ha. Har ett rejält gäng själv. Sök på Peanut worm så får du mer info.aa just precis sånna är det :-) okej vad gör dom för nytta ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.