saltatrox Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Har köpt några sorter av vitaminer men skulle va kul ochveta vad ni andra använder. Har tex köpt ett från micromarin som heter Garlic och det väldigenstinker vitlök. Är det nått som är bra?Som jag fattar det så är det till när man föder upp yngel, mengår väll lika bra till vuxna firrar.Mvh Thomas Citera
Rasmus Pedersen Postat 26 september 2013 Postat 26 september 2013 Vitlök är väl bra för immunförsvaret? Brukar finnas i innehållsförteckningen på pelletsburkarna... Citera
saltatrox Postat 26 september 2013 Författare Postat 26 september 2013 Ja jah såg det nu när jag gick in på deras hemsida. Jag ska ju ha deras andra flaska som heter vs vitaminer nånting. Ska beställa den också Citera
DaTrucka Postat 29 september 2013 Postat 29 september 2013 Har aldrig vitaminberikat fodret.Har man vettigt basfoder så behövs det sällan.Förutsatt att man varierar kosten med alla möjliga tänkbara varianter.Jag hade säker tio olika foder hemma. Både torrt och fryst.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.